FACEBOOK U BORBI PROTIV LAŽNIH VIJESTU

Od kako je, prošle godine, izbila “kriza” lažnih vesti, Facebook je najavio više inicijativa kako bi promovisao autentično autorsko novinarstvo. Ta kompanija je upravo povukla poslednji potez u tom pravcu.
Facebook je uveo “indikator poverenja“, odnosno “trust indicator“, ikonicu na koju možete da kliknete kako biste saznali više o autoru ili izdavaču koji je objavio članak podeljan na toj društvenoj mreži.
“Indikatori poverenja”, koje će korisnici moći da vide “prikačene” za tekstove podeljene na Facebooku, pružaće informacije o izdavačkoj politici, etičkom stavu, proverenosti informacija, ispravkama u tekstovima, kao i vlasničkoj strukturi izdavača, prenosi The Verge.
Facebook je “indikator poverenja”, za sada, počeo da primanjuje u saradnji sa manjim brojem izdavača, ali svakako planira da, tokom vremena, njihov broj proširi.
“Verujemo da pristup informacijama koje nude širi kontekst o sadržaju koje je podeljen, omogućava korisnicima da bolje vrednuju članak izdavača ili autora kome veruju, i da budu sigurni da je sama priča dovoljno verodostojna“, navodi se u saopštenju Facebooka
Izvor: B92
Recommended Posts

Instagram Stories sada podržava sadržaj stariji od 24 časa
19. Novembra 2017.

Onlajn marketing u Evropi težak 40 milijardi evra!
19. Novembra 2017.
Здраво, свете!
22. Septembra 2017.